Absolwentka Uniwersytetów Warszawskiego i Jagiellońskiego. Specjalistka z zakresu komunikacji i PR, z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu marką. Urodzona liderka, zorientowana na osiąganie celów i uwielbiająca nowe wyzwania. Zwolenniczka podejścia humanistycznego w edukacji i biznesie. Uważa, że podstawą nowoczesnego biznesu jest koncentracja na dialogu i empatycznej komunikacji, wdrażaniu wartości w codziennym działaniu i liderstwo wspierające.
Może pochwalić się udokumentowanymi sukcesami we wdrażaniu strategii marki i komunikacji dla podmiotów z branży biofarmaceutycznej oraz alkoholi mocnych z segmentu premium i super-premium. Organizatorka kampanii społecznych dotyczących schorzeń autoimmunologicznych związanych z zapalnym bólem kręgosłupa, dzięki której znacznie wzrosło wczesne rozpoznanie chorób zapalnych stawów. Współorganizatorka ogólnopolskiego programu „Derma friendly – w trosce o skórę", którego celem było budowanie społeczeństwa przyjaznego osobom cierpiącym na łuszczycę.
Ma również szerokie doświadczenie we wdrażaniu strategii CSR w przedsiębiorstwie. Dzięki jej determinacji powstawały zespoły motywowane zaufaniem i zaangażowaniem, podniosła się jakość świadczonych usług i wzmocniły się więzi między marką a klientami.